Search

2 Aralık 2014 Salı

Yalova Belediyesi'nde çevrecilere biber gazlı müdahale | Yalova'da ağaç katliamı video

Yalova Belediye Meclisi Toplantısı'nda, Tonami Meydanı'ndaki köprülü kavşak projesi kapsamında ağaçların kesilmesinin çevreci bir grup tarafından protesto edildi.

Yalova Belediye Meclisi aralık ayı ilk birleşimi Belediye Başkanı Vefa Salman başkanlığında, Meclis Toplantı Salonu'nda gerçekleşti.

Toplantıda ilk olarak AK Parti Grup Başkanı Kasım Avar, Tonami Meydanı'ndaki ağaçların kesilmesiyle ilgili soru önergesini sundu.

Ağaçların kesilmesi nedeniyle "Atam senden özür diliyoruz" yazan bir tişörtle toplantı salonuna gelen CHP'li meclis üyesi Faruk Kırtay, söz almak istediğini söyledi.

Kendisine söz verilmemesi üzerine Faruk Kırtay, "Bütün meclis üyeleri kamuoyu tepkileriyle karşı karşıya kalırken biz burada, mecliste demokratik ve yasal hakkım olan

konuşma hakkımın verilmemesini esefle kınıyorum. Siz bugün basın açıklamasında üzüntülerinizi ifade etmişsiniz. Ben sizlerden özür bekliyordum ama siz özür

dilemiyorsanız ben ayağa kalkıyorum ve Yüce Atatürk'ten meclis huzurunda özür diliyorum" dedi. Faruk Kırtay, daha sonra toplantı salonunu terk etti.

Bu arada toplantı salonunda bulunan bir grup çevreci, ellerindeki pankartlarla ağaçların kesilmesini protesto etti. Bu sırada yaşanan arbede sırasında çevrecilere

müdahale eden zabıta memurları çevreci gruba biber gazı sıktı.

Daha sonra Yalova Belediye Başkanı Salman, toplantının oturumunu kapattı.

Yalova Belediyesi Ağaç Katliamı
Yalova Belediyesi Ağaç Katliamı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ABD Senatosu Ermeni Soykırımı'nı tanıyan yasayı onayladı

Senato'da yapılan oylamada oy birliğiyle  1915'te yaşananlar soykırım olarak tanındı.

Mail

haberazzi.haber@gmail.com

Popüler Yayınlar 7 Gün

Translate