Search

17 Kasım 2014 Pazartesi

Deniz Seki'nin kardeşi ve sevgilisi konuştu: "Onu ihbar eden"


Yargıtay'ın uy*şturucu madde satmak ve temin etmek suçlamasıyla Deniz Seki aleyhine verilen 6 yıl 3 ay hapis cezası kararını onanmasının ardından kayıplara karışan Deniz Seki yakalanıp tutuklandıktan sonra sevgilisi Faruk Salman ve kardeşi Serkan Sekikonuştu.

Deniz Sekini kardeşi " Onu ben ihbar etmedim"
Deniz Seki
Herkes Deniz Seki'nin Yunanistan'da olduğu düşünüyorken geçtiğimiz Cumartesi günü sanatçı nişanlısı Faruk Salman'ın Büyükçekmece Alkant 2000 Sitesi'ndeki villasında yakalandı.

Geceyi Emniyet Müdürlüğü'nde geçiren Deniz Seki, dün saat 09.00' sularında elleri kelepçeli bir şekilde emniyetten çıkarıldı. Önce Bakırköy Dr. Sadi Konuk Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçirilen Deniz Seki, daha sonra İstanbul Adalet Sarayı'na götürüldü. Daha sonra tutuklanan Deniz Seki, Bakırköy Kadın ve Çocuk Tutukevi'ne gönderildi.
Deniz Seki ve sevgilisi Faruk Salman
Deniz Seki ve sevgilisi Faruk Salman
Deniz Seki'nin sevgilisi Faruk Salman konuştu: Onu seviyordum ve hapse girmesini istemiyordum.
Deniz Seki'nin kaçmasına yardımcı olduğu tespit edilen Deniz Seki'nin sevgilisi Faruk Salman da Deniz Seki gibi geceyi nezarette geçirdi. Şüpheli olarak ifade veren Faruk Salman, ifadesinde "Deniz Seki'nin bu kadar ceza almasına ve cezaevine girecek olmasına çok üzüldüm. Deniz Seki'yi seviyorum, Deniz Seki'ye aşığım. Sevdiğim kadının cezaevine girmesini istemezdim. Deniz Seki'nin cezaevine girmesine katlanmam mümkün değildi. Üzüntüden tansiyonum çıktı." dedi. Deniz Seki'nin sevgilisi Faruk Salman, ifadesi alındıktan sonra serbest bırakıldı.
Ünlü popçuyu, polislerden kaçırmak için aylardır plan üzerine plan yaptığı anlaşılan Faruk Salman'ın Deniz Seki'yi önce Yunanistan'ın Myknos adasına yolladığı iddia edildi. Daha sonra Deniz Seki'yi deniz yoluyla tekrar Türkiye'ye getirdiği öne sürülen işadamısevgilisi Faruk Salman, ünlü şarkıcının hala Mykonos adasında olduğu hatta buradan bir ev aldığı haberleriyle polisi yanıltmaya gayret etti. Deniz Seki'nin sevgilisi Faruk Salman, polisin kendisini takip etmesini önlemek için ise Deniz Seki ile ilişkisinin bittiği haberini yaydı. Ancak bu habere inanmayan polis Faruk Salman'ı yakın takibe aldı.
Faruk Salman'ın cep telefonunu hiç kullanmadığını fark eden polis takibi daha da arttırdı ve Faruk Salman'ın sık sık Bahçelievler'den Alkent 2000 sitesine kurye gönderdiğini belirledi. Bu aşamadan sonra siteyi yakın takibe alan polisler, Deniz Seki'yle ilgili gelen bir ihbar üzerine harekete geçti.

Deniz Seki'nin kardeşi Serkan Seki: Onu ben ihbar etmedim


Deniz Seki'nin kardeşi Serkan Seki, ablası Deniz Seki'yi ihbar ettiği iddialarına tepki göstererek:"Kendisinden habersizken, nerede olduğunu bilemezken onu nasıl ihbar edebilirim ki?" dedi. Serkan Seki, ablasının yakalanma sürecinde herhangi bir payının olmadığını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ABD Senatosu Ermeni Soykırımı'nı tanıyan yasayı onayladı

Senato'da yapılan oylamada oy birliğiyle  1915'te yaşananlar soykırım olarak tanındı.

Mail

haberazzi.haber@gmail.com

Popüler Yayınlar 7 Gün

Translate