Search

29 Kasım 2014 Cumartesi

Belediye temizlik işçisi, binanın 7. katından düşen çocuğu havada yakaladı

Eskişehir Odunpazarı Belediyesi'nde temizlik işçisi olarak çalışan Şükrü Deniz isimli işçi, akşam saatlerinde Eskişehir'de bulunan Cumhuriyet Mahallesi Şahin Sitesi önünde temizlik yaparken binadan bir çocuk ayakkabılarının düştüğünü gördüğünü söyledi.
İnsanların camdan ayakkabıyı attığı düşüncesiyle yukarı doğru baktığını ifade eden temizlik işçisi, "Ayıp değil mi, niye ayakkabı atıyorsunuz?" diye söylendiğini abncak "O anda yukarı baktığında en üst katta bir çocuk fark ettiğini" dile getirdi. Temizlik işçisi Deniz sözlerine şöyle devam etti:

"Yukarıdaki çocuk - Ecrin Esen - ayaklarını aşağı sarkıttı, mermerden tutunarak sağa sola hareket etti. Çocuğun aşağı düşeceğini anladım, o anda elimdeki süpürgeyi falan bırakmışım. Çocuk ile aynı yönde hareket ettim. Çocuk ellerini bıraktı, bende kollarımı açtım ve çocuğu tutmaya gayret ettim."

Temizlik İşçisi 7'inci Kattan Düşen Çocuğu Havada Yakaladı
Düşen Çocuğu Havada Yakaladı
Çocuğu tuttuktan sonra çevredeki vatandaşların 112 Acil Sağlık ekiplerine olayı haber verdiğini anlatan temizlik işçisi Deniz, "112 Acil Sağlık ekipleri küçük çocuğu götürdüler. Benim sağlık durumum iyiydi. Çocuk düştüğünde ağlıyordu ama bilinci yerindeydi. 3- 4 dakika öylece kaldım ve yerden kalkamadım. Ben olmasaydım Allah korusun çocuk doğrudan doğruya beton zemine çarpardı" dedi.

Ambulansla, Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Eğitim Uygulama ve Araştırma Hastanesi'ne sevk edilen çocuğun -
Ecrin Esen'in - hayati tehlikesinin olduğu açıklandı. 4 yaşındaki çocuğa annesi Yaşar Esen iş yerinde bulunduğu için o anda engelli teyzesinin bakmakta olduğu öğrenildi.
Temizlik İşçisi 7'inci Kattan Düşen Çocuğu Havada Yakaladı
Temizlik İşçisi 7'inci Kattan Düşen Çocuğu Havada Yakaladı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ABD Senatosu Ermeni Soykırımı'nı tanıyan yasayı onayladı

Senato'da yapılan oylamada oy birliğiyle  1915'te yaşananlar soykırım olarak tanındı.

Mail

haberazzi.haber@gmail.com

Popüler Yayınlar 7 Gün

Translate