Search

20 Ekim 2015 Salı

Kemal Kılıçdaroğlu: Davutoğlu, saray için çalışır Kılıçdaroğlu halk için çalışır

Davutoglu saray icin calisir kilicdaroglu halk icin calisir


CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu, seçim çalışmaları kapsamında İlkadım ve Atakum ilçelerinde halka hitap etti.


İlkadım'da seçim koordinasyon merkezinin açılışına katılan Kılıçdaroğlu, Ankara'da yaşanan terör saldırısına değinerek, hükümeti önlem almamakla suçladı.
 GrafikSaati dergisi
Türkiye'ye huzuru getireceğini ifade eden Kılıçdaroğlu, şöyle konuştu:
HaberazziHaber
"Sözüm söz, bu ülkeye huzuru getireceğim, bu ülkeye barışı getireceğim, bu ülkeye kardeşliği getireceğim, bu ülkenin sokaklarında her vatandaş özgürce gezecek, çatık kaşlı değil, güler yüzle gezecek. İşsizlikle mücadele edeceğim. Fakirlikle mücadele edeceğim. 21 yüzyılın Türkiye'sinde hiçbir aile 'Ben fakirim' demeyecek. Hiçbir ailenin geliri 720 liranın altında olmayacak, her aile huzur içinde olacak. Her evde kesinlikle tencere kaynayacak. Taşeron işçiliği bitireceğim. Asgari ücret net, vergisiz bin 500 lira olacak. Emekliler, hiç merak etmeyin. Verdiğim sözün kapı gibi arkasındayım. Noter senedim hala duruyor. Ramazan Bayramı'nda, Kurban Bayramı'nda birer maaş ikramiye alacaksınız.

Sevgili anneler, çocuklarınızı rahatlıkla okula göndereceksiniz, tam gün eğitim olacak. Sabah gidecek akşam gelecek. Beslenme çantasına son. Çocuklarımız öğle yemeklerini okulda öğretmenleriyle ücretsiz yiyecek. Taşımalı eğitimi de bitireceğim. Nerede öğrenci varsa öğretmeni de orada olacak. Ferhat ile Şirin gibi öğretmenle öğrenciyi buluşturacağız. Anneler huzur içinde çocuklarını gönderecekler. Atanamayan öğretmen kavramı da kaldırılıyor ortadan, her öğretmen öğrencisiyle beraber olacak."

Kılıçdaroğlu, şehitler geldiğini, gaziler olduğunu belirterek, "Gaziler protez alırken 50 yere başvuruyor, istediği protezi alamıyor. Aldığı zaman dünyanın parasını veriyor. Onu da değiştireceğiz inşallah, Başbakanlığa bağlı Şehitler ve Gaziler Yüksek Kurulu oluşturacağız. Gazilerimizi ve şehitlerimizi baş tacı yapacağız. Onların sayesinde bir aradayız. Onun için huzur içinde bir arada yaşayabiliyoruz" ifadelerini kullandı.


"Görev verecek hiç meraklanmayın"


Türkiye'nin sorunlarına en güzel çözümleri üreten partinin CHP olduğunu savunan Kılıçdaroğlu, "Bize sayın Erdoğan görev vermedi. Efendim diyor 'sana neden görev vereyim?' Ben yetkiyi senden istemiyorum. Ben yetkiyi halktan alacağım, halktan. Hiç meraklanmayın. Tıpış tıpış görev verecek, hiç meraklanmayın. Yeter ki o yetkiyi bize versin. Hiç endişe etmeyin. Ben kişisel bir çıkar peşinde değilim. Çünkü aldığım aylık bana yetiyor. Çoluk çocuğumuzla mütevazı bir hayat sürüyoruz. Benim derdim bu ülkenin işsizi varsa benim derdim odur. Emekli geçinemiyorsa benim derdim odur. Esnaf siftah yapamıyorsa benim derdim odur. Her evde akşam tencere kaynamıyorsa benim derdim odur. Çocuklar yatağa aç giriyorsa benim derdim odur. Benim derdim Türkiye'nin derdidir" diye konuştu.


"Ülke nasıl yönetilirmiş göstereceğim"


Atakum programının ardından, Bafra ilçesi Beşyol mevkisinde seçim otobüsü üzerinden vatandaşlara seslenen Kılıçdaroğlu, "Biz, Ecevit'in geleneğinden geliyoruz. Rahmetli Ecevit hangi kuralları koyduysa aynı kuralları çalıştırıyoruz" dedi.

Kılıçdaroğlu, "Bize yetki verin bir ülke adam gibi nasıl yönetilirmiş ben göstereceğim. Devlet nasıl yönetilirmiş onlara da göstereceğim" dedi.

Davutoglu saray icin calisir kilicdaroglu halk icin calisir



Haber: Fatih Mehmet Kürkçü, Fatma Kalay Türkiye ve politika haberleri aa haberler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

ABD Senatosu Ermeni Soykırımı'nı tanıyan yasayı onayladı

Senato'da yapılan oylamada oy birliğiyle  1915'te yaşananlar soykırım olarak tanındı.

Mail

haberazzi.haber@gmail.com

Popüler Yayınlar 7 Gün

Translate