Search

11 Ocak 2016 Pazartesi

Beyaz ve Doğan Medya Grubu çocuklar ölmesin sözü için niçin özür diledi - Çocuklar ölmesin diyen Ayşe öğretmen nerede öğretmen ve Ayşe öğretmen için neden öğretmen değil açıklaması yapıldı

Beyaz ve Doğan Medya Grubu çocuklar ölmesin sözü için niçin özür diledi

Çocuklar ölmesin diyen Ayşe öğretmen nerede öğretmen ve Ayşe öğretmen için neden öğretmen değil açıklaması yapıldı

Katıldığı televizyon programında 'Çocuklar ölüyor, sessiz kalmayın' diyen ve Silvan Halk Eğitimi Merkezi'nde de öğretmenlik yapmış olan Ayşe Çelik hakkında 'Terör örgütü propagandası yapmak" suçundan soruşturma başlatıldı.


Diyarbakır Cumhuriyet Başsavcılığı, Ayşe Çelik'in 8 Ocak'ta katıldığı televizyon programdaki konuşmaları üzerine harekete geçti.
 GrafikSaati dergisi

Ayşe öğretmen hakkında soruşturma

HaberazziHaber
Başsavcılık, öğretmen olduğunu ifade eden Çelik hakkında "terör örgütü propagandası yapmak" suçundan soruşturma başlatılmasına karar verdi.

Soruşturma kapsamında, Çelik'in Milli Eğitim Bakanlığı'na bağlı herhangi bir okulda görev yapmadığı, 2010 yılında Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanmasına yakınlığıyla bilinen Güldeste Eğitim Kurumlarında, 2013'te ise Silvan Halk Eğitimi Merkezi'nde ücretli resim öğretmeni olarak çalıştığınin belirlendiği ileri sürüldü.


Beyaz ve Doğan Medya Grubu çocuklar ölmesin sözü için niçin özür diledi

Ayşe Çelik, Cuma akşamı Kanal D'de yayınlanan Beyaz Show'a telefonla bağlanarak, "Burada yaşananlar ekranlarda çok farklı aktarılıyor. Sessiz kalmayın. Görün, duyun ve artık bize el verin. Yazık; insanlar ölmesin, çocuklar ölmesin" ifadelerini kullanmıştı.

Kanal D Ana Haber'e konuk olan Beyazıt Öztürk, "Gündemi ve kamuoyunu bu olayla oyaladığım için üzgünüm. Ben polis çocuğuyum ve 20 yıldır bu işi yapıyorum, bu yüzden şaşkınım. Telefonla yayına bağlanan kişilerinin soracakları sorular bana bildirilir. Ama 'Burada çocuklar ölüyor siz farkında mısınız?' sorusuyla karşılaşınca beynim durdu orada benim. 

Gelen tepkileri de anlayışla karşılıyorum. O an benim dışarıdan görünüşüm ve içimden geçenler çok farklıydı. İstemeden yaptığım şeyler olduysa özür diliyorum" dedi.

Kime ait olduğu bilinmeyen Ayşe öğretmen isimli twitter hesabından Beyazıt Öztürk'ün özür dilemesiyle ilgili yapılan yorumda

"Allah kimseyi 'çocuklar ölmesin' dediği için özür dilemek zorunda bırakmasın" denildi.

Beyaz ve Doğan Medya Grubu çocuklar ölmesin sözü için niçin özür diledi - Çocuklar ölmesin diyen Ayşe öğretmen nerede öğretmen ve Ayşe öğretmen için neden öğretmen değil açıklaması yapıldı

Haber: Haberazzi haber ve Sputnik News Türkiye ve politika haberleri
Kaynak: Sputnik News, MEB, Kanal D ve Türkiye'deki diğer ajanslar


Bunlar da ilginizi çekebilir


Öne Çıkan Yayın

ABD Senatosu Ermeni Soykırımı'nı tanıyan yasayı onayladı

Senato'da yapılan oylamada oy birliğiyle  1915'te yaşananlar soykırım olarak tanındı.

Mail

haberazzi.haber@gmail.com

Popüler Yayınlar 7 Gün

Translate