Search

31 Temmuz 2016 Pazar

Nazlı Ilıcak öyle bir ifade verdi ki: Meğer bunlar... | Darbe soruşturması

İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığının 15 Temmuz darbe girişiminden sonra Fethullah Gülen terör örgütü FETÖ'nün basın yapılanmasına yönelik sürdürdüğü soruşturma kapsamında tutuklanan gazeteci Nazlı Ilıcak savcılıkta öyle bir ifade verdi ki; 


"Silahlı terör örgütüne üye olmak" suçlamasıyla tutuklanan ve Bakırköy Kadın Kapalı Ceza İnfaz Kurumu'na konulan gazeteci Nazlı Ilıcak verdiği ifadede "darbelerden mağdur olduğunu ifade etti.


Nazlı Ilıcak, "28 Şubat sürecinde de mağdur olduğu için Merve Kavakçı'ya destek oldum. Sırf bu sebeple Milletvekilliğim sadece 2 yıl sürdü dedi.

Hiç bir örgüt ya da cemaatle bir bağının olmadığını söyleyen gazeteci Nazlı Ilıcak hiç bir örgüt ya da cemaatle bağının olmadığını ifade ettikten sonra eğer bağım olsaydı maddi manevi bir takım edinimler kazanmam gerekirdi. Oysa ki böyle olmadı. Ben sadece mağdur olduğunu düşündüğüm bir kitlenin yanında yer aldım ve o dönemde yapıldığını düşündüğüm, cadı avına karşı çıktım" dedi.

Bugün TV'de bağımsız kalmak şartıyla çalıştığını ifade eden Nazlı Ilıcak ifadesini şöyle devam etti:

"Hiçbir darbeyi onaylamam olası değildir. Ben darbe girişimini 15 Temmuz akşamı öğrendiğim. ilk andan itibaren darbeyi onaylamadığım yönünde twitler attım. Benim cemaatle herhangi bir bağlantım yok. Eğer cemaatlşe herhangibir organik bağım olsaydı bazı davalarda kanıtların sahte olduğu yönünde köşe yazıları yazmamış olmam gerekirdi, oysa ki yazdım" şeklinde ifade verdi.

İfadesinde bir süre Ak Partiyi desteklediğini açıklayan Nazlı Ilıcak, "Ayrıca belirtmek isterim ki Balyoz ve Ergenekon soruşturmalarının yapıldığı zamanlarda ben AK Parti'yi destekliyordum. O yıllarda AK Partililer de soruşturmaların devam ettirilmesi fikrindeydi. Sayın Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan çok sonra yanıldığını söyledi. Ben de şu anda özellikle darbe yapılması, darbe sırasında Genelkurmay Başkanı'na darbeye katılanların Fethullah Gülen ile ilgili görüştürme teklifleri, darbeye karışanlarda 1 dolarlık banknotların çıkması, darbeye katılanların polis ve vatandaşlara ateş talimatı vermesi ve Millet Meclis TBMM'nin bombalanması gibi hususları gördüğümde bu insanların hiç de mağdur olmadığını anladım. Yanılmışım" dedi.

Çok üzgün olduğunu söyleyen Nazlı Ilıcak Bugün TV'den sonra Can Erzincan TV'de çalıştığını söyleyen Nazlı Ilıcak ifadesine şöyle devam etti:

"Ben bu yapının gerçekte dindar bir yapı olmadığını, mazlum bir yapı olmayıp örgütsel bir yapılanma içinde bulunduğunu yeni fark ettim. Yapılanmanın bir örgüt olduğunu 15 Temmuz sonrasıanladığını ifade eden gazeteci Nazlı Ilıcak eğer daha önce bunu fark etseydim ne orada yazar, ne de orada yer alırdım, bilakis karşı çıkardım dedikten sonra üzerime atılı hiçbir suçlamayı kabul etmediğini söyledi. 

Öne Çıkan Yayın

ABD Senatosu Ermeni Soykırımı'nı tanıyan yasayı onayladı

Senato'da yapılan oylamada oy birliğiyle  1915'te yaşananlar soykırım olarak tanındı.

Mail

haberazzi.haber@gmail.com

Popüler Yayınlar 7 Gün

Translate